Ntriga Nieuws

Ons campagnebeeld voor Morubel wint HR prijs

Een campagne opleveren waar de klant en wijzelf tevreden over zijn, is zowat het leukste wat er is. Wat nog beter voelt? Als die campagne ook extern lof krijgt. Dat is wat er gebeurde met onze HR-campagne voor Morubel.

In 2022 en 2023 kon je er niet omheen langs de West-Vlaamse wegen en online: het Oostendse Morubel was op zoek naar een pak nieuwe medewerkers. Het was ons campagnebeeld dat toen de aandacht wist te trekken van tientallen geïnteresseerden. Ze wisten bij Morubel dan ook al snel de nodige vacatures in te vullen. 

Eerder dit jaar trok het beeld echter opnieuw de aandacht, toen het bij Roularta in de prijzen viel. Ons beeld kaapte de eerste plaats weg in een verkiezing van de creatiefste HR-campagnes. We willen niet vals bescheiden uit de hoek komen, want dit doet ons veel deugd.
Hard werk beloond zien, is waarvoor we het elke dag opnieuw doen. 

Meer weten over onze samenwerking met Morubel?

Lees alles rustig na in onze case

Ook op zoek naar nieuwe werknemers?